حاشيه ديدار نفت آبادان و استقلال,درگيري فتح‌الله‌زاده با افراد ناشناس و حضور يك خانم در ورزشگاه
سرپرست باشگاه استقلال پس از پايان بازي مقابل نفت با افراد ناشناس درگير شد.
 
علي فتح‌الله‌زاده پس از به صدا درآمدن سوت بازي نفت آبادان مقابل استقلال به مدت 10 دقيقه‌اي از جاي خود بلند نشد اما زماني كه قصد ترك جايگاه ويژه را داشت با شعار يك فرد ناشناس روبرو شد. در اين هنگام سرپرست باشگاه استقلال كه از برخورد اين فرد ناشناس ناراحت شده بود پيگير اين شد كه بداند او چه كسي است. در همين هنگام شخص ناشناس ديگري خطاب به فتح الله زاده گفت شما در مصاحبه اي گفته اي فوتبال آبادان هيچي نيست.
سرپرست باشگاه استقلال كه چنين مصاحبه اي انجام نداده بود به دليل اين موضوع به شدت ناراحت شد و با بيان اينكه من هميشه گفته ام هواداران آبادان خونگرم هستند به سمت اين فرد ناشناس رفت.
بين فتح الله زاده و اين دو فرد ناشناس درگيري پيش آمد و با وساطت حاضران در جايگاه ويژه اين قضيه حل شد. البته سرپرست باشگاه استقلال پس از اين ماجرا با مسئولان ورزشگاه به خوش و بش پرداخت و گلايه اين دو فرد ناشناس را به آنها كرد.

* در حاشيه نشست خبري پرويز مظلومي يك خانم كه معلوم نبود چطور توانسته بود وارد ورزشگاه شود، مدام به درب سالن نشست خبري مي زد و اصرار داشت كه وارد سالن شود اما با ممانعت حراست حاضر در ورزشگاه روبرو شد.


نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت18:40---14 آبان 1389
سلام حسین جون

ممنونم که خبرم کردی

موفق باشی

یا علیپاسخ:سلام داریون جان ممنون که سر زدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 13 آبان 1389برچسب:, | 19:47 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |